Pub-spelning på Ingesund!

I torsdags kväll så spelade jag och Simon Nyberg i puben på Ingesund. Det blev en väldigt spontan spelning. Simon och jag har inte setts på ett år och i onsdags morse så tog han tåget från stockholm och hälsade på mig i karlstad, så det blev till att plocka fram gitarren och fiolen och börja jamma! Det var jäkligt kul att spela tillsammans igen :) Vi spelade mycket svenska folklåtar och även lite amerikanska och irländska.
Senare på dagen ringde Simon och fixade en spelning i Puben på ingesund. Trodde inte det skulle komma så mycket folk eftersom det var en annan konsert medan vi höll på, men det kom allt en del ändå! Det var så himla kul och kändes så braaa att spela! :D
Här är två videoklipp från spelningen.  Jag pratar lite i början på båda videorna men sen kommer det musik ;) Så ha tålamod!
Här är de amerikanska låtarna! Creek's a risin och Lakeland. 
Här är den irländska låten. Kommer fler videos snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0