Someone like me

Här är en egenskriven låt, som jag gjorde för ca 1 1/2 år sen. Har suttit nere i musikrummet på kyrkerud och spelat in under eftermiddagen.
Trivs riktigt bra på kyrkerud :) trevliga människor och en lugn och inspirerande miljö att utvecklas i. Har kommit en bra bit på min första skulptur, den ska bara brännas och sättas ihop. Måste komma på något nytt projekt att greja med under tiden.. men i brist på andra ideér har jag mest suttit nere i musikrummet under de senaste dagarna. Rätt skönt att ha tid med musiken också!
Nu måste jag ta mig i kragen och gå och lägga mig..blir bara senare för varje kväll som går! har känt mig som en zombie hela dagen, så det är nog dags att få lite bättre kvällsvanor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0