Bless the broken road

Wiiiee! Jag upptäckte att man kan filma sig själv och sen lägga till stämma till filmen! :) Blir alldeles till mig, vill spela in så mycket på en gång. Fast det här får räcka för just nu. En riktig smörballad, bless the broken road. Sjöng på den en del i somras med syrran. Blir nog fler inspelningar snart! :)

 

Tycker skolan är så mycket roligare än förra året. Fastän vi bara gått tre dagar så känns det helrätt, bara estetiska ämnen varje dag :) Och något mer inspirerande att läsa om än utbildningshistoria.. Särskilt drama fastnade jag för, skulle vara kul att fortsätta med det i framtiden..

 

Inatt hoppas jag på att sova gott i fallafall, har morgonpromenerat, haft dans i skolan, sprungit 1 1/2 varv på eljusspåret, och cyklat till välsviken fram och tillbaka. Nu är jag shleten och go minsann!


Kommentarer
Postat av: sofia

men va duktig du är! :D

2010-09-01 @ 22:32:07
URL: http://fialialejjj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Sofia! :)

2010-09-02 @ 08:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0