Drake i lera

Sitter uppe i min lilla pysselhörna, som jag brukar göra på kvällarna innan jag går och lägger mig. Ibland önskar jag att det var några fler timmar på dygnet, så man hann med allt man vill göra! Vill ju både teckna, spela in musik och greja med lera.. men sen måste man ju plugga med :P Just nu håller jag på med en drake i fimo-lera. Gör den efter en teckning jag har ritat. Det är lite pilljobb, så jag hinner med några taggar på ryggen per kväll ungefär..men snart är den färdig, ska bara göra en vinge till, ben, och några fler taggar, och sen bränna och måla den. Här är lite bilder!
'

Kommentarer
Postat av: nina

Tummen upp!! Snyggt!

2010-10-14 @ 20:19:21
URL: http://stuck.blogg.se/
Postat av: Sarah

Draken va så vacker! Undar om du säljer? Min mamma är galen och jag menar verkligen galen i drakar!

2011-12-15 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0